Vertel ons hoe we het doen
Stichting Mijn Geld en Zo helpt mensen die geld moeilijk vinden. We vinden het belangrijk om te weten wat onze klanten vinden van onze dienstverlening. Daarom vragen we ze hoe ze onze dienstverlening beleven. In een één op één gesprek met één van onze interviewers. Of via een speciale interactieve website. We hebben nu ook een apart beoordelingsformulier online voor familieleden en begeleiders.
Samen of alleen invullen
Veel van onze klanten krijgen hulp en ondersteuning van een familielid of een begeleider van een zorginstelling. Voor deze groep hebben we nu ook een beoordelingsformulier op onze website gezet. Je kunt hier als familielid of begeleider zelf een beoordeling geven van Mijn Geld en Zo. Je kunt ook tijdens een gesprek samen met een klant van mijn Geld en Zo een beoordeling geven. Het is dan wel belangrijk om aan te geven met wie of voor wie je het formulier invult.
Belangrijk voor iedereen
Voor iedereen is geld een zeer gevoelig onderwerp. Voor mensen die geld moeilijk vinden geldt dat in de meeste gevallen extra. Van de gesprekken en beoordelingen leren we veel. Het helpt ons om verbeteringen zo vroeg en zo snel mogelijk door te voeren. Soms gaat het om een relatief klein iets zoals een afwezigheidsmelding of iets groters, zoals de manier waarop we met onze klanten overleggen en plannen maken. Begin 2022 publiceren we voor klanten en begeleiders ons eerste jaarverslag over kwaliteit.