Klant wordt sneller geholpen in 2022

Uit gesprekken met klanten blijkt dat de telefoon het favoriete communicatiemiddel is en blijft. Een belangrijk verbeterpunt dat klanten in 2021 aangaven was dat ze sneller hun bewindvoerder aan de lijn zouden willen krijgen. Met de nieuwe VOIP-telefooncentrale van Mijn Geld en Zo krijgen cliënten sneller iemand aan de lijn die ze te woord kan staan.

Bellen via Internet
VOIP-telefooncentrales werken in grote lijnen hetzelfde als de ‘gewone’ ouderwetse fysieke telefooncentrales. Het verschil is dat ze gebruik maken van internetverbindingen en je daardoor een stuk flexibeler bent. Tijdens de verhuizing kon Mijn Geld en Zo de overstap naar VOIP maken en werd de nieuwe centrale geïnstalleerd. Medewerkers zijn nu via een snelmenu direct bereikbaar, op kantoor, als ze een dag thuiswerken en zelfs wanneer ze onderweg zijn.  

De software achter de schermen
Een constante factor in de bedrijfsvoering voor Mijn Geld en Zo is de gespecialiseerde software voor bewindvoering die gebruikt wordt. Manager van Mijn Geld en Zo Marjan Oudshoord gaf over de bijzondere samenwerking met leverancier Bizon Software onlangs een interview in het bedrijfsblad en vertelde over de uitdagingen rond het ontvlechten van zorg en financiën, kennis delen met vakgenoten en de toekomstbestendigheid van software oplossingen. Het hele interview lees je hier.