Binnen de kortste keren antwoord!

Bij Mijn Geld en Zo doen we er alles aan om zo snel mogelijk antwoord te geven op vragen als het om geld gaat. Soms duurt het wat langer. Bijvoorbeeld omdat we dingen moeten uitzoeken. Met deze drie tips zorg je er voor dat wij zo vlot mogelijk aan de slag kunnen met je mail.

Honderden e-mail berichten per dag
Mijn Geld en Zo krijgt per dag honderden e-mails binnen. Mailtjes waarop de klanten van Mijn Geld en Zo graag snel antwoord willen krijgen. Niets is immers zo vervelend als moeten wachten op een antwoord wanneer het over je eigen geld gaat. Soms gebeurt het dat we er veel werk en tijd in moeten stoppen om uit te zoeken waar een bericht over gaat, over welke klant het gaat en voor welke bewindvoerder het bericht bedoeld is. Hieronder drie tips voor een snellere afwerking.

1. Vertel het allemaal in de onderwerpsregel
Het belangrijkste voor duidelijk bericht is een goede onderwerpsregel. Gebruik de voor- en achternaam van de cliënt. Dat mag volgens de AVG, zolang je geen geboortedatum of BSN in dezelfde mail zet.

2. Geef ook de bijlages een logische naam
Ook bijlages kunnen we sneller verwerken wanneer je ze een logische naam geeft. Met eerst de volledige naam, de soort bijlage en de datum. (Piet de Vries Factuur Apotheek (27-01-2021))

3. Zet de vaste bewindvoerder in je contacten
Stuur geen email aan het algemene mail adres. Zet de namen van de vaste bewindvoerders waar je contact mee hebt in je lijst met contacten in Outlook. Je hoeft dan alleen de naam in te typen en je krijgt automatisch het goede adres aangeboden.